Jun 12, 2013

Tik Tok Tik Tok ...Teeeetttttttttttttt

(✿◠‿◠) Assalammualaikum n Hello to all Bridezilla & Friends (◡‿◡✿)

Phewwwww
Laju sangat DUIT terbang ...

Lagi 4 bulan ...
2 minggu ...

Tik Tok
Tik Tok
Tik Tok

Main Kejar2 plak masa nih ...

Benda banyak yang tertangguh ni
Mata plak xreti langsung nak tido lambat kan
Manja tersangat2 la mata nih

Korang plak macam mana ?
Share la skit ...



Love u all ☜♡☞

7 comments:

Sue-Rya Qistina said...

semoga dipermudahkan segalanya ye. take care! kalau perlukan perkhidmatan persembahan, makeup artist, baju pengantin dan pelamin, bgtau akak ye. hehehe

Amalina Ali said...

dulu nanapun mcm tu gak dear. lagi nak dekat majlis. mata ni lagi mengada nak tidur awal. padahal banyak lagi benda yang pending. bertabahlah yea. kuatkan semangat.

semoga dipermudahkan segala urusan. Amin. :)

orked violet @ SYA said...

eh, ADIK iera kawen dulu rupe nye. Sya bulan 12..

Sya catering pon xtempah lagi. malas gile nk g jmpe caterer. huhu

sarahhernyzar said...

Sara tgl lg 2 bln... Juga mengalami bridezilla mode. Semua pn nk terasa nk sensitip... Hahahahaha...

sarahhernyzar said...

Sara tgl lg 2 bln... Juga sdg mengalami bridezilla mode.. Hahahaha... Berdebar weh...

Alyn said...

semoaga di mudahkan dear iera :)lg 4 bln, alyn lagi 6 bln hehe nak menangissss banyak lg belum siap >______<"

SFaezah said...

salam kenal iera..

selamat buat preparation dear.
jgn stress..

klu free jmput singgah
http://sfaezah.blogspot.com/