Sep 26, 2012

12 Month Before We Tight Up The Knot ...

Wedding Checklist 12 month before

huuuuuuuuu...cepatnya masa berlalu .. jeng jeng ...da nk masuk October ...lg 3 bulan nk masuk 2013 ....B2B melanda ...ok2 ..aku share ng kowang serba skit pe yg aku dapat dr cik google ...nk majlis berjalan ng lancar kenalah ada persiapan yang rapi ...aku ni mmg la sgt sgt sgt sgt sgt sgt xsuke kelam kabut last2 minute t mood aku berubah menjadi ultraman ...ehhhh x !!! raksasa ko ...itu la slh 1 tebiat aku ..

  1. Tentukan tarikh majlis akad nikah dan majlis resepsi kedua2 belah pihak ...
  2. Paling penting BUDGET korang tuh ...(merangkumi segala macam budget taw)
  3. Macam nak ambik exam jgak , korang kena la buat rujukan untuk korang nye tema , hantaran , pelamin , bilik tidur , lokasi , doorgift dll ...
baiklah B2B sekalian , pikirin ya dong !!! nnt enggak ribut2 sehh ....
aku pon ngah pikir act nye nih ...thanx pak google !! nnt saya blanje aiskrim ...heeee

        




No comments: